
З 18 березня Укрзалізниця скасовує всі пасажирські перевезення Україною.
Перевізник компенсує пасажирам 100% вартості квитків на потяги, які скасували на період карантину.
Щоб повернути білети, потрібно звернутися до залізничних кас або скористатися онлайн-сервісом продажу квитків Укрзалізниці.
Якщо квитки придбані в касі:
- У залізничних касах пасажиру одразу повернуть гроші за квиток.
- Якщо у касі недостатньо коштів, квиток забирають і пасажир може звернутися за грошима у будь-який зручний день упродовж шести місяців.
Якщо квитки придбані онлайн
- Повертаються через онлайн-сервіс booking.uz.gov.ua. Кошти зараховуються на карту протягом 10 днів.
- Квитки, які придбані через букінг УЗ, але їх потрібно було додатково роздрукувати у касі, можна здати тільки на вокзалах.
- Комісійний збір 50 грн за здачу білета повернуть окремим платежем.
На міжнародні поїзди, яким обмежено маршрут, повну вартість квитка можна повернути у випадку, якщо була скасована зупинка, до якої пасажир мав проїзний документ.
Читайте: Україна припиняє міжнародне залізничне сполучення на час карантину
Варто зауважити що з 12.00 18 березня вокзали зачинять для відвідувачів. Працюватимуть лише залізничні каси на повернення квитків. Запускатимуться всередину одночасно не більш як 10 осіб.
Як писали Факти ICTV, з метою запобігання поширення коронавірусу з 18 березня Укрзалізниця припиняє перевезення пасажирів. Вантажні залізничні перевезення тривають.