
Стратегія розвитку авіапрому Росії на 2013-2025 роки не передбачає фінансування українсько-російського проекту літака Ан-148. Пріоритет надається конкурентові – Sukhoi Superjet 100.”Підтримка великої кількості програм, що конкурують одна з одною, не дозволяє ні Об’єднаній авіабудівній корпорації, ні державі зосереджувати ресурси на стратегічно важливих проектах, що призводить, з одного боку, до розмивання інвестицій, а з іншого – до їх дублювання. В результаті… кошти розпорошуються між декількома проектами, що реалізуються в одних і тих же сегментах (літаки SSJ і Ан-148 – в регіональному сегменті; Ту-204/214, SSJ NG і МС-21 – у сегменті вузькофюзеляжних літаків)”, – пояснюється в проекті програми “Розвиток авіапрому 2013-2025”.Нагадаємо, що раніше “Аерофлот” призупинив закупівлю літаків Ан-148.Ан-148 – близькомагістральний пасажирський літак, розрахований на перевезення 68-85 пасажирів з максимальною дальністю польоту до 5 тис. кілометрів. Літак розроблений на “Антонова” і збирається як в Україні (на київському заводі “Антонов”), так і в Росії (на воронезькому заводі).Перший політ Ан-148 відбувся 17 грудня 2004 року.