Нещодавно перед самим Новим роком вискочив на Драгобрат, де не бував уже років п’ять, бо туди досить-таки далеко добиратися.
Я люблю фрирайдити – кататися поза трасами, по засніжених кучугурах, десь у лісі. Одразу кажу, що до цього ставлюся дуже відповідально. Ми неодноразово проходили техніку лавинної безпеки, дотримуємося всіх правил. Катаємося з гідами, які знають, де можна, а куди їхати не варто.
Ми вирушили на Драгобрат саме тому, що прогноз погоди на ці дати був сприятливим. Одразу перший плюс місця – висота. Це найвищий курорт в Україні. Якщо в Буковелі – 1372 м, то на Драгобраті – 1707 м. Це значить, що температура там буде нижчою за інші курорти.
Другий плюс – широкі траси, на яких, як на мене, безпечніше навчатися. Тому що це не вузький коридор, де просто проносяться люди. Новачки, як ви знаєте, їздять дуже великими, широкими дугами і заважають тим, хто вже катається швидше. На Драгобраті ж є де розігнатися.
Ще один плюс Драгобрату – це ціни. Він значно дешевший за Буковель. Ціни на підйомники починаються від 50 грн.
Так само вигідніше там знайти собі гідів і тренерів.
Дешевше на Драгобраті й житло. За три дні заплатив із дворазовим харчуванням близько 1900 грн. Це був класний готель в індійському стилі.
Ще один із великих плюсів Драгобрату, який я помітив, – це те, як зараз він розвивається. Побачив зовсім інший Драгобрат, де з’являються цікаві та унікальні місця. Відвідав дуже класні чани, наприклад, у готелі Оселя. Там була сауна, чан із видом на гори. Орієнтовна ціна – 700 грн на годину. Сауна близько 400 грн за годину. Це за компанію.
Із мінусів усе ж таки найголовніший – це дорога. Варто пам’ятати, що на Драгобрат треба добиратися через Ясіня. Там лишаєте свою машину в якійсь хаті, пересідаєте на УАЗ, і вас везуть на гору години півтори. Це обійдеться близько 200 грн з людини. Плюс лишити машину внизу – десь 50 грн на добу.
Як на мене, у Драгобрата нереальне майбутнє. Там величезний простір для розвитку. Дуже рекомендую відвідати!