
Нещодавно у соціальній мережі Facebook з’явилася сторінка ювелірного бренду SaSHo, на якій багаторічний кіпер Динамо рекламує ювелірні вироби зі срібла у готичному стіилі – перстні, хрестики та запонки.
Чи є футболіст власником бренду – невідомо, однак повідомляється, що всі секрети, будуть розкриті на офіційній презентації.
Додамо, що продукцією SaSHo зацікавився форвард іспанського Бетіса – Роман Зозуля. Зокрема, екс-дніпрянину сподобався кулон із ланцюжком вартістю у 18433 грн.
Читайте: Респект за патріотизм: Коноплянка принципово не поїхав у Росію
Стиль SaSHo орієнтований переважно на чоловічу аудиторію, проте бренд може зацікавити своїми прикрасами і жінок. Цікаво, що в описі сторінки SaSHo в Facebook назва бренду вказується як SaSHo&M. Літера “М”, швидше за все, означає участь також і нинішньої супутниці Олександра Шовковського, Марини Кутєпової. Схоже на те, що вона також є рекламним обличчям бренду, але для жіночої колекції прикрас.