
Цієї осені Хортиця отримала прихильність журі на дегустаційному конкурсі Baltic International Spirits Navigator Competition у Ризі та здобула золоту медаль. Споживачі визнали бренд і за океаном, де висока конкуренція і насиченість ринку. Бренд збільшив обсяги продажів і розширив географію реалізації у різних частинах країни.
– Американці відмінно розбираються в якості продуктів. Наша продукція отримує виключно золоті медалі на міжнародних конкурсах і виготовляється зі спирту нового покоління. Незважаючи на перенасичений ринок і колосальну конкуренцію, нам вдалося збільшити обсяги продажів в США на 120%, – каже комерційний директор Хортиця в США Стів Аккерман.
Зі спирту на основі добірної пшениці сьогодні виготовляється вся продукція бренду.
Читайте: А можна 69, 78 грн змінити на 70 грн? – Аваков і Кубів обговорюють ціни на горілку
– Це унікальний продукт, який виробляється виключно в Україні. Ми єдині в світі, які можемо виробляти і виробляємо цей сорт спирту. За дегустаційними показниками сорт спирту Пшенична сльоза має найвищі показники, – говорить головний технолог ДП Укрспирт Георгій Вергелес.
Також, за словами виробників, для продукції Хортиця ексклюзивно використовується унікальний італійський дозатор зі срібним ефектом металізації, що слугує ще одним ступенем захисту від підробок.
Нагадаємо, Факти писали про те, як дорожчала горілка в Україні за останні 7 років.