
Про це розповів заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань, передає ЦТС.
– Є другий варіант, який пропонує Київ і підтримує міністр інфраструктури, – пустити в Бориспіль гілку метро. Його основна перевага в тому, що за допомогою метрополітену з будь-якої точки Києва можна буде без проблем і дешево потрапити в аеропорт, – розповів він.
Довгань зазначив, що метро коштуватитиме дорожче, ніж запуск електрички, – $300 млн замість $120 млн. Альтернативою може стати запуск швидкісної електрички.
Читайте: З 1 грудня безкоштовний проїзд у метро – тільки по Картці киянина
Спочатку проект Повітряний експрес оцінили в $372 млн. Зараз у міністерстві пропонують запустити дизельні потяги, що здешевить вартість до $120 млн.
Він розповів, що проект знаходиться на розгляді уряду, який повинен вибрати один з них.
Нагадаємо, угоду про співпрацюю у будівництві четвертої гілки метро підписали мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін.