PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Укрзалізниця скасувала потяги – як повернути квиток

З 18 березня Укрзалізниця скасовує всі пасажирські перевезення Україною.

Перевізник компенсує пасажирам 100% вартості квитків на потяги, які скасували на період карантину.

Щоб повернути білети, потрібно звернутися до залізничних кас або скористатися онлайн-сервісом продажу квитків Укрзалізниці.

 

Якщо квитки придбані в касі:

  • У залізничних касах пасажиру одразу повернуть гроші за квиток.
  • Якщо у касі недостатньо коштів, квиток забирають і пасажир може звернутися за грошима у будь-який зручний день упродовж шести місяців.

Якщо квитки придбані онлайн

  • Повертаються через онлайн-сервіс booking.uz.gov.ua. Кошти зараховуються на карту протягом 10 днів.
  • Квитки, які придбані через букінг УЗ, але їх потрібно було додатково роздрукувати у касі, можна здати тільки на вокзалах.
  • Комісійний збір 50 грн за здачу білета повернуть окремим платежем.

На міжнародні поїзди, яким обмежено маршрут, повну вартість квитка можна повернути у випадку, якщо була скасована зупинка, до якої пасажир мав проїзний документ.

Читайте: Україна припиняє міжнародне залізничне сполучення на час карантину

Варто зауважити що з 12.00 18 березня вокзали зачинять для відвідувачів. Працюватимуть лише залізничні каси на повернення квитків. Запускатимуться всередину одночасно не більш як 10 осіб.

Як писали Факти ICTV, з метою запобігання поширення коронавірусу з 18 березня Укрзалізниця припиняє перевезення пасажирів. Вантажні залізничні перевезення тривають.

Джерело: Укрзалізниця

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка