Збій у роботі Sense Bank та Vodafone: що кажуть у компаніях

У компанії Sense Bank відновили всі системи для роботи застосунку. Поступово відновлюється надання послуг мобільного оператора Vodafone.
Оновлено о 12:58.
Збій у Sense Bank: що відомо
Sense Bank успішно подолав ранкові технічні труднощі.
Про це відзвітували представники компанії у Facebook.
Усі цифрові сервіси та функції знову працюють у звичному режимі, усі кошти та дані в безпеці.
Інцидент у Sense Bank стався не через DDoS-атаку чи інші ворожі дії, а через масштабний збій у Windows, що пов’язаний із взаємодією з антивірусом Crowdstrike.
– Ми вдячні за терпіння та розуміння протягом цього непростого ранку. Якщо залишились питання чи потрібна допомога, наша команда підтримки завжди готова допомогти, – наголосили в компанії.
Нагадаємо, що клієнти Sense Bank вранці 19 липня стикнулись із технічними труднощами в Sense SuperApp (онлайн-банкінгу в смартфоні).
Через це не відображалися продукти, картки та рахунки, були проблеми з переказами та обміном валют, оплатою послуг, покупкою облігацій та автоцивілки, відкриттям депозитів та кредитів тощо.
Збій у Vodafone: що відомо
Уранці 19 липня стався також збій у Vodafone.
Абоненти мобільного оператора скаржились на неможливість здійснити телефонний дзвінок.
Також не працював мобільний застосунок (на екрані з’являлось повідомлення про технічні роботи).
Наразі надання послуг мобільного оператора поступово відновлюється.
Нагадаємо, що через масштабний збій у роботі Windows клієнти Нової пошти не могли ані отримати, ані відправити посилки.
Джерело: Sense Bank, Vodafone Ukraine