
Київський міський голова Віталій Кличко назвав ключовим завданням у наведенні порядку на ринку зовнішньої реклами столиці, аби кожен зовнішній носій мав дозвільну документацію, а компанії-власники платили гроші в бюджет міста.
“В результаті аудиту, проведеного КП” Київреклама “, було встановлено, що в Києві розташовано 21,7 тис. рекламних щитів, серед них 6,8 тис. не мають відповідної дозвільної документації, тобто встановлені незаконно. Тому колосальні гроші на ринку реклами перебувають у тіні. Ми будемо наводити порядок із зовнішніми носіями в столиці, аби вони, по-перше, не заважали киянам і не псували зовнішній вигляд міста, і щоб гроші за розміщення тих носіїв, які залишаться, надходили до столичного бюджету”, – заявив В.Кличко журналістам після інспектування незаконно встановленого мегаборду на проспекті Бажана, демонтаж якого розпочали в п’ятницю, повідомляє прес-служба В.Кличка.
Мер Києва зазначив, що столична влада вже демонтувала понад 400 незаконно встановлених рекламних щитів у Києві.
Говорячи про мегаборд на пр.Бажана, В.Кличко зазначив, що в компанії-власника дозвіл на встановлення цього щита закінчився ще в червні.
“Більш того, в цій компанії велика заборгованість перед містом. Ми ухвалили рішення, що будемо демонтувати зовнішні конструкції компаній, які не виконують взяті на себе зобов’язання “, – наголосив В.Кличко.
У свою чергу начальник управління з питань реклами КМДА Артем Біденко зазначив, що через незаконно встановлений щит на пр.Бажана Київ недоотримав 1,4 млн грн.
“Щит стоїть незаконно. На нього немає документів. У компанії-власника заборгованість понад 1 млн грн. Два роки тому цей щит був перенесений з іншого місця. Компанія-власник формально “збанкрутувала”, аби не платити грошей до бюджету. Так були штучно створені умови, коли місто недоотримало 1,4 млн грн”, – зазначив А.Біденко.
Прес-служба мера повідомляє, що власники мегаборду визнали, що встановили щит незаконно і самі заплатили гроші за його демонтаж. Демонтаж конструкції мегаборду триває.