Укр Рус
, редакторка стрічки

Оформлення цифрового підпису КЕП через Вчасно: покрокова інструкція

чоловік, планшет
Фото: Pixabay

КЕП — удосконалений цифровий електронний підпис, що тепер заміняє ЕЦП. Цей підпис створений на основі кваліфікованого цифрового сертифіката відкритого ключа й має найвищий рівень захисту. КЕП має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис.

Як отримати цифровий електронний підпис КЕП через Вчасно Сервіс — читайте в матеріалі Фактів ICTV.

Як отримати підпис КЕП через Вчасно — інструкція

Сервіс Вчасно.КЕП простий та доступний, тому реєстрація в особистому кабінеті займає декілька хвилин.

Зараз дивляться

Для того, щоб згенерувати ключі електронно-цифрового підпису через Вчасно, необхідно:

  • У пошуковому рядку Google написати Вчасно КЕП та обрати перше посилання – Кваліфікований електронний підпис КЕП.
  • На сайті обрати КЕП, далі — Хмарний КЕП.
  • Спуститися нижче й обрати Фізична особа КЕП.
  • Натиснути Отримати КЕП.
  • Далі обрати КЕП для фізичної особи або ФОП.
  • Щоб згенерувати КЕП, необхідно скористатися Дія. Для цього необхідно на телефоні відкрити цей застосунок і просканувати QR-код.
  • Далі необхідно ввести код підтвердження з телефону та придумати PIN-код для свого КЕПа.
  • Знову відсканувати QR-код через Дія.
  • Після цього файловий ключ впаде на ПК.

КЕП фізичної особи дає можливість отримувати державні послуги. За допомогою КЕП юридичної особи можна підписувати бізнес-документи: кадровий документообіг, внутрішній та зовнішній документообіг.

Крім цього, за допомогою ключа КЕП підприємці подають електронні документи в державні органи контролю: Пенсійний фонд України, Державну податкову службу, Державну казначейську службу України тощо.

Читайте також
Як додати ID-картку та закордонний паспорт у Дію: покрокова інструкція
телефон, паспорт

Документи, Поради
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка