
С 1 мая в Украине запускают услугу MNP, которая позволит сменить оператора мобильной связи, но оставить старый номер телефона.
Що таке MNP?
MNP розшифровується як Mobile number portability (Портативність мобільного номера). Це — технологія, за допомогою якої можна користуватися будь-яким оператором зв’язку без зміни номера телефону. Вона стане у нагоді тим, хто тривалий час користується одним номером і до нього прив’язані соціальні мережі, банківські системи й інші сервіси. У більш розвинених країнах MNP запровадили іще на початку 2000-х років.
Що потрібно, аби змінити оператора?
Для зміни оператора зв’язку знадобиться перевірити, чи зареєстрований номер на вас. Для цього потрібно відвідати один з фірмових магазинів зв’язку або перевірити інформацію в особистому кабінеті вашого оператора. Якщо ж номер не зареєстрований, то знадобиться заповнити відповідну анкету і надати цифровий підпис з банку, або ж документ, що підтверджує вашу особу (паспорт, водійське посвідчення, тощо). Після цього у вас буде можливість подати заявку на перенесення номера і чекати відповіді від оператора.
Скільки обробляють заявку?
Після подання заявки в оператора буде три дні на те, щоб надати вам відповідь та випустити нову SIM-карту. В цей час ви зможете користуватися своїм старим номером. Послуга зміни оператора буде безкоштовною, а після оформлення нової SIM-карти знадобиться обрати тарифний план відповідного оператора.
В якому випадку можуть відмовити?
Оператори мобільного зв’язку залишають за собою право відмовити у перенесенні номеру, якщо абонент подав заяву кільком операторам, вказав невірні дані у заяві, номер не зареєстрований на відповідну особу, або ж з моменту останньої зміни оператора пройшло менше 30 днів.