
Партія Слуга народу, яка стала лідером парламентських виборів 2019, зібрала на виборчу кампанію 114,65 млн грн.
Такі цифри є у звіті Центральної виборчої комісії.
Велику частину цих коштів політсила витратила, щоб оплатити виборчу телеагітацію – понад 93 млн грн, пише громадський рух Чесно.
Найбільше, 43,2 млн грн, отримали підприємства, які входять у медіахолдинг 1+1 Media.
Телеканали ICTV, Новий канал і СТБ з холдингу StarLightMedia отримали трохи більше 19,7 млн грн.
ТРК Україна віддали 16,6 млн грн, а телеканалу Інтер – 16,3 млн грн.
Читайте: Школа для партії Слуга народу: як проходить навчання нардепів
Також партія заплатила за зовнішню рекламу 16,99 млн грн. Ще 3 млн пішло на агітацію на радіо.
Решта грошей покрила інтернет-рекламу, друковану агітацію, сувеніри, агітацію в друкованій пресі, організацію агітзаходів.
Нагадаємо, за результатами виборів до Верховної Ради за списком партії Слуга народу проходять у парламент 124 народних депутати.