Відсутній зв’язок: куди звертатися, якщо треба викликати екстрені служби

Сьогодні, 12 грудня, стався масштабний збій в оператора зв’язку Київстар через хакерську атаку. В абонентів оператора відсутні зв’язок і доступ до мобільного та домашнього інтернету.
Крім того, повідомлялося, що збій у роботі мобільного оператора Київстар вплинув на роботу деяких терміналів банкоматів Приватбанку, але не на всю мережу.
Факти ICTV розповідають, що робити, коли немає зв’язку та не працюють банкомати, як у такому разі викликати швидку та зв’язатися з рідними.
Як зв’язатися з рідними та викликати екстрені служби
Якщо людині необхідна термінова допомога в екстреній ситуації, а зв’язок відсутній, слід звернутися до найближчого управління поліції або пожежно-рятувальної частини.
У МВС зазначили, що громадяни також можуть попросити про допомогу нацгвардійців, поліцейських і прикордонників, які несуть службу у населених пунктах та на автодорогах.
Крім того, у Пунктах незламності є можливість скористатися Wi-Fi.
Екстрені номери 101, 102, 112 працюють у штатному режимі.
Де зняти кошти, якщо збій у банкоматі
На випадок, якщо відбувається збій у платіжній системі, необхідно мати заздалегідь заготовлену готівку.
Якщо не працюють банкомати, можна зняти гроші у банківських відділеннях або ще один зручний спосіб – отримати готівку в магазині, аптеці, на пошті чи на заправці. Для цього треба звернутися до касира під час оплати товару.
Ця послуга доступна у багатьох великих торгових мережах.
- Супермаркети: Сільпо, Фора, Varus, Novus, АТБ, Маркетопт, Ашан.
- Магазин: Єва, Аврора, Winetime, Простір, Шик і блиск, Фокстрот, Зоомайстер, Епіцентр, ROSHEN, Точка, Копійочка тощо.
- Заправки: WOG, ОККО, Укрнафта, БРСМ-Нафта.
- Аптеки: 911, АНЦ, Аптека оптових цін, Біла ромашка та інші.
