Популяризація донорства крові та рекрутинг: у телемарафоні Єдині новини з початку року реалізовано 26 соціальних кампаній

За шість місяців 2024 року в ефірі телемарафону Єдині новини реалізовано 26 важливих загальнонаціональних соціальних промокампаній. Ще чотири ініційовано та реалізовано безпосередньо самим марафоном.
Успіхи Єдиних новин за останні пів року
У рамках кампаній було створено понад 227 соціальних роликів (30% – авторства команд телемарафону), які транслювалися в ефірі марафону 21 500 разів. Це – 10 738 хвилин ефіру.
Зокрема, у співпраці з державою було реалізовано такі кампанії:
Зараз дивляться
- підтримка економіки: сплата податків, підтримка національного виробника;
- економія електроенергії;
- Міста сили;
- Ти як? Програма ментального здоров’я;
- підтримка ветеранів;
- донорство крові;
- протидія насильству;
- мінна безпека;
- Євро-2024 та Олімпійські ігри-2024.
Телемарафон також долучився до підтримки кампаній з мобілізації та Сил оборони, зокрема йдеться про:
- мобілізаційна кампанія Міністерства оборони;
- застосунок Резерв+;
- рекрутингові кампанії Сил оборони;
- промоція спеціальної платформи – LobbyX;
- шеврони перемоги;
- Нацгвардії – 10 років;
- іміджеві ролики військ/служб.
Окремо команда телемарафону ініціювала та реалізувала ще чотири власні спеціальні промокампанії:
- Воюємо. Працюємо. Переможемо до другої річниці повномасштабного вторгнення РФ;
- Воєнкори та колеги в ЗСУ;
- Масштабні збори Дрони для ГУР та MAGURи для ГУР;
- Кампанія на тему свободи віросповідання Єдині у вірі в Україну.
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.