, головна редакторка

Lauffer Group відмовилася від підвищення цін на хліб

батон хліб

Про це йдеться в інтерв’ю Віталія Балихіна, директора Lauffer Group – групи торгових і виробничих компаній, що володіє низкою заводів з виробництва хлібобулочних виробів. Текст опубліковано 8 грудня на сайті www.rbc.ua.

– Минулого року ми сплатили 1 мільярд 300 мільйонів гривень податків. Ми – один із найбільших і сумлінних платників податків в країні. Крім того, дуже важливо, що ми декларуємо всі обсяги продукції, на відміну від наших конкурентів. Крім того, що деякі підприємства намагаються копіювати назви наших торгових марок і навіть випускати подібну продукцію, вони декларують обсяги виробництва в рази менше. Ми ж платимо податок з кожного випущеного буханця хліба, − цитує видання Віталія Балихіна.

У матеріалі також йдеться про програму запровадження нових технологічних ліній та заміни обладнання на менш енергоємне з метою підвищення якості продукції.

Зараз дивляться

— Підприємства Lauffer Group використовують традиційні рецептури. Наш хліб виробляється не на замінниках, а на справжніх опарах і дріжджах. Тому у нас є унікальна продукція: Салтівський хліб, Одеський батон, заварні хліба. Це дуже важливо. Ми повинні зберігати традиції українського виробництва. Можливо, це не так вигідно, але переходити на випуск продукції, яка на наступний день вже непридатна до вживання, ми не будемо. Ми робимо справжній хліб, − наводяться слова директора Lauffer Group.

Читайте: В Україні дорожчає хліб через нові тарифи

У складній економічній ситуації група компаній прийняла рішення не підвищувати цін на хліб.

– За півроку ціни на основні складові не змінювалися… Прихильники підвищення цін на хліб наводять ще один аргумент – зростання мінімальної зарплати. Але для нас це не може бути показником: на наших підприємствах зарплата набагато вища від мінімальної… Тому ми об’єктивних причин для підвищення цін на хлібобулочні вироби не бачимо, − заявив Віталій Балихін в інтерв’ю.

До слова, раніше Lauffer Group закликала колег по цеху підтримати ініціативу щодо цінової політики.

Фото: Lauffer Group

Хліб, Ціни на продукти
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка