, Директор департаменту інтернет-проектів Starlight News

6 безглуздих версій Росії про катастрофу Боїнга

6 безглуздих версій Росії про катастрофу Боїнга

Через рік після катастрофи малазійського літака «Боїнг-777» на Донбасі, «Факти» згадували абсурдні версії катастрофи, які з’являлися в россійских ЗМІ.

«ВЕСТИ.RU» опублікували інтерв’ю з «головним свідком» катастрофи малайзійського «Боїнга-777» на Донбасі. Це громадянин України Євген Агапов, що нібито служив механіком авіаційного озброєння в українських військово-повітряних силах. Видання повідомляє, що Євген Агапов під час падіння літака перебував на авіабазі в 250 кілометрах від місця падіння «Боїнгу» і бачив, як капітан Волошин, який піднявся в небо на винищувачі СУ-25 повернувся з порожнім боєкомплектом і сказав, що «Літак не той»

Зараз дивляться

«З приводу 17 липня. У той день літаки літали регулярно. Після обіду в повітря піднялися три літаки СУ-25, два згодом були збиті. Повернувся один літак – льотчик, капітан Волошин. Почув фразу від нього: «Літак не той». Льотчики пішли в ангар, літаки далі продовжували вильоти. Ближче до вечора дізналися, що був збитий «Боїнг», пасажирський літак».

«ВЕСТИ.RU» наводять також коментар Льва Булатова «людини, яка 17 липня 2014, в день катастрофи лайнера, знаходився в 7 кілометрах від Грабово». 

«З цього бінокля, моноколя, точніше, я його дуже добре бачив. При бажанні я міг навіть його бортовий номер запам’ятати, але я не задавався цією метою», – зізнався Лев Булатов виданню.

НТВ повідомляє, що хакерське угрупування «Кіберберкут» оприлюднило листування двох помічників колишнього голови Дныпропетровщини Ігоря Коломойського і колишнього міністра оборони України Валерія Гелетея. Журналісти НТВ пишуть про те, що політики, судячи з листування, активно обговорювали дії бойової авіації і те, як місцеві ЗМІ повинні піднести обставини авіакатастрофи.

Гелетей: «Нагадую про обіцянку твого шефа: сценаріїв репортажів я від вас так і не дочекався! Завтра вранці, коли будеш передавати мені звіт, надішли мені сценарії та відео, яке ви зробили».
Олійник: «Валерій Вікторович, шеф завдання директору каналу дав ще тиждень тому! Він, гад, страх втратив – затягнув з термінами! Але сьогодні вони вже все закінчили. Накидали більше 10 сценаріїв, для різних варіантів розвитку подій, на перші дві доби. Зараз працюють над наступними трьома добами. Вранці вам все пришлю».

«Інтерфакс» опублікував думку «джерела з Росавіації на правах повної конфіденційності», про те, що українські військові насправді хотіли влучити у літак президента Росії. 

«Можу сказати, що борт номер один і малайзійський «Боїнг» перетиналися в одній і тій же точці на одному ешелоні. Це сталося поблизу Варшави на 330-му ешелоні на висоті 10 100 метрів. Борт номер один був там о 16:21 за московським часом, а малайзійський літак о 15:44» – повідомила «Інтерфаксу»  людина з Росавіації на правах повної конфіденційності.

Інтернет-виданню MK.RU експерт повідомив про те, що пасажири могли серйозно постраждати або загинути через великі перевантаження у повітрі. 

«Я дуже не люблю спекулювати, коли можлива дія або бездіяльність пов’язані з життям і здоров’ям людей, але тут мимоволі доводиться припустити, що в результаті злого умислу хтось підняв літак на таку висоту, яка знаходиться поза експлуатаційних параметрів, з метою розгерметизувати салон, в якому знаходилися пасажири. Якщо авіалайнер десь вдалося посадити вже з неживими людьми, то існує небезпека, що він коли-небудь і де-небудь злетить, а що у нього буде на борту, нікому з нас невідомо. Те, що мовчать всі терористичні організації, теж змушує замислитися. Може, їх план ще не доведений до кінця? У мене є таке побоювання».

«Комсомольская правда» подає матеріал про те, що у малайзійський літак влучили з ізраїльскої техніки.

«Деякі сучасні ракети, переважно класу «повітря-повітря», споряджаються тепловізійними головками самонаведення матричного типу. На думку експертів, за своїми параметрами найбільше підходить ракета малої дальності «Пітон» ізраїльського виробництва», – передає «Комсомольская правда» слова експертів неофіційного розслідування катастрофи від анонімних авіафахівців.

А про це «Russia Today» повідомила, посилаючись на фейковий акаунт неіснуючого іспанського диспетчера Карлоса, який нібито працював в київському аеропорту «Бориспіль»

«Військові літаки пролітали поруч з 777 за три хвилини перед тим, як він зник з радарів, всього три хвилини», – пише «диспетчер Карлос», а RT це підхопила.

Фото: korrespondent.net

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка