
Український тяж, чемпіон світу за версією WBO, Олександр Усик, схоже, стає не лише знаковою фігурою на боксерському поприщі, але й у світі кіно.
Так, 26 січня 2017 року в широкому прокаті стартує перша українська спортивна драма Правило бою, одну із ролей у якій зіграв Олександр Усик. У цій стрічці Олександр зіграє самого себе і це буде його дебют на великому екрані.
– Я з дитинства мріяв зіграти в кіно і навіть планував вступати до театрального. У фільмі Правило бою я зіграв самого себе, такого, як я у житті. Це моя перша роль у кіно і, хто знає, можливо, не остання, – зазначив Усик.
До цього чемпіон світу знімався виключно в рекламних роликах, що також вимагає певних акторських навичок.
Факти ICTV згадали попередні ролі Усика в комерційних відео.
Усик у рекламі МТС
Після перемоги Усика над Руссо у фінальному бою на Олімпійських іграх в Лондоні 2012 один із мобільних операторів вирішив використовувати боксера у своїй рекламі.
Керівництво мобільного оператора підкупив танець українця – гопак, який став своєрідною фішкою боксера на Олімпіаді.
Тому в першому своєму ролику Усик просував мобільний зв’язок за допомогою гопака. За свою працю боксер отримав близько $ 30 тис.
Усього 29-річний уродженець Криму прийняв участь у 7-ми рекламних роликах. Він грав не тільки самого себе, але й супергероя, дбайливого батька, няню та друга-рятувальника.
Усик у рекламі спортивного клубу
Тут Олександр відіграв епізодичну роль, потрапивши в кадр, боксуючи грушу. Першою скрипкою тут стала відома співачка Світлана Лобода.
Як бачимо, Усик далеко не новачок у відеосправі, маючи чималий досвід зйомок у рекламних роликах. Олександру варто віддати належне, адже акторський талант у нього дійсно присутній.
Читайте: Більше не козак: Усик змінив імідж у США
Нагадаємо, 18 грудня о 05.00 Факти ICTV проведуть онлайн трансляцію бою Усик – Мчуну.