Названо найдорожчий футбольний бренд у світі

Консалтингова компанія Brand Finance оновила дані найдорожчих футбольних брендів. В оновленому рейтингу найдорожчим футбольним брендом світу став маждридський Реал, який обігнав англійський Манчестер Юнайтед.
Вартість королівського клубу за рік виросла на 27% і складає близького €1.646 млрд. Вартість бренду МЮ знизилася за останній рік на 5,8% – до €1.472 млрд.
Читайте: Майже £150 млн! Який клуб АПЛ заробив найбільше від ТБ-прав
Щодо першої десятки, то вона залишилася незмінною: шість англійських клубів ( МЮ, Манчестер Сіті, Ліверпуль, Челсі, Арсенал, Тоттенгем), два іспанські (Реал Мадрид, Барселона), один німецький (Баварія) та один французький (ПСЖ).
Most valuable #footballbrands revealed!
– @realmadrid knock @ManUtd off the top, also triumph as strongest #football #brand
– @premierleague dominate with 17 clubs
– @Bundesliga_DE follow with 13 but rank behind @LaLiga for total brand valueREPORT: https://t.co/jdDOwVCJzi pic.twitter.com/HlgEkEj9VD
— Brand Finance (@BrandFinance) 16 мая 2019 г.
На топ-6 припадає понад 40% сукупної вартості п’ятдесяти найбільших за вартістю футбольних брендів.
Найбільш швидкозростаючим за вартістю став бренд іспанського клубу Севілья. Він подорожчав за рік більш ніж на 49%, що дозволило клубу піднятися на 35 місце з 48.
Українських клубів у рейтингу немає.
До речі, Манчестер Юнайтед представив домашню форму на сезон-2019/20.
Джерело: Bleacher Report, Brend Finance