
За даними Лайфу, фахівців міжвідомчої комісії із розслідування причин падіння здивували пошкодження лопаток турбіни двигуна. Це означає, що птах у турбіну не потрапляв, а, можливо, перед польотом двигун був несправний.
Тепер вивчається, коли лопатки турбіни були деформовані – при ударі об воду або перед катастрофою.
Крім того, після попереднього вивчення виявленого в море правого крила Ту-154 фахівці встановили, що закрилок на одному крилі був випущений, проте поки незрозуміло, яку команду він тоді виконував — зльоту або зниження.
Зараз дивляться
Читайте: Катастрофа Ту-154: Україна знайшла “прогалини” у версії РФ
Нагадаємо, 25 грудня в Росії розбився військовий літак Ту-154, на борту було 92 людини.
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.