Смоленська катастрофа: висунуто версію без вибуху

Смоленська катастрофа: висунуто версію без вибуху

Про це заявив український льотчик, колишній співробітник КБ Антонов, заслужений штурман-випробувач СРСР Олег Коршунов в інтерв’ю виданню Гордон.

– Уже після “кострубатої” посадки літака Як-40 і першої невдалої спроби заходу на посадку Іл-76 Плюснін повинен був зрозуміти, що очолювана ним група не в змозі організувати чітку і злагоджену роботу з управління повітряним рухом. У цій ситуації його святим обов’язком було припинити прийом повітряних суден через метеоумови, які стали до часу прибуття Іл-76 набагато гірші затвердженого для цього аеродрому метеомінімуму 100х1000 метрів (це мінімальні значення вертикальної і горизонтальної видимості на смузі, при яких дозволено проводити зліт і посадку літака), – пояснив експерт.

Читайте: Пентагон: Росія і Китай – загрози для США

Зараз дивляться

Коршунов каже, що версія про вибух в крилі не витримує критики: – Це очевидна дурниця, оскільки крило являє собою замкнуту герметичну конструкцію. Туди нічого неможливо підкласти.

У пасажирському салоні також не було вибухівки, впевнений він.

– Ця версія така ж дурість, як і у випадку з крилом. Бомба, що вибухнула в салоні, рознесла б літак за долі секунди, тому запис тривалістю 4,5 секунди взятий з царини ненаукової фантастики, – пояснив льотчик.

Як повідомлялося, Варшава заявила про виявлення запису моменту вибуху в бортовому самописці літака Ту-154, в якому загинув тодішній президент країни Лех Качиньський.

Польща, Смоленська катастрофа
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка