
Престижну премію називають “Оскаром для газетної галузі”. Фокус удостоєний одразу 2 нагород в сегменті “журнали”: журі гідно оцінили обкладинку одного з номерів видання, а також розгорнуту інфографіку журналу на актуальну тему. Журнал Фокус став єдиним українським виданням, що увійшло до списку кращих європейських ЗМІ одразу за 2 критеріями оцінювання.
Премія заснована Європейським газетним конгресом, щорічно протягом 18 років присуджується за кращий дизайн у ЗМІ. Конкурс заснований у Німеччині газетним дизайнером Норбертом Куппером спільно зі спеціалізованим виданням Medium Magazin у 1999 році. Щороку журі оголошує переможців у десятках різних категорій конкурсу.
Критики виділили з низки інших обкладинку Фокуса “Вывезенные. Почему украинские предприятия Донбасса оказываются на территории России” з випуску №23 (483) від 10.06.2016, дизайн якої зацікавив позитивним, сучасним та інноваційним рішенням.
Призова інфографіка “Слишком жарко. В какие страны сегодня опасно ездить и где следует проявлять повышенную бдительность” з випуску №50 (461) від 18.12.2015 звернула увагу журі ідеальним поєднанням змісту і дизайну, а також своєю функціональністю, яка сприяє якнайкрашому візуальному сприйняттю.
Читайте: Журналу Фокус 10 років з дня виходу першого номера
У цьому році 191 друковане та інтернет-виданя з 27 країн надіслали свої роботи на розгляд команди 15 експертів з 9 країн Європи: Фінляндії, Норвегії, Данії, Нідерландів, Бельгії, Швейцарії, Іспанії, Португалії та Німеччини. Професійне журі оцінювало видання за 19 різними категоріями і склало довгий список переможців номінацій 2016 року.
Церемонія нагородження переможців конкурсу відбудеться в рамках Європейського газетного конгресу, який традиційно пройде в травні 2017 року у Відні.
Нагадаємо, Фокус назвав імена сотні найвпливовіших жінок України.