
Про це йдеться в опублікованому 1 грудня прес-релізі компанії.
За словами керівника Lauffer Bakery Віталія Балихін, компанія не бачить доцільності у підвищенні цін на хлібобулочні вироби.
– Зараз керівництво компанії не бачить об’єктивних причин для підвищення вартості хлібобулочних виробів. Більш того, питання підвищення цін на нашу продукцію навіть не обговорювалося в Lauffer Group. Економічного обґрунтування для підвищення цін зараз немає. Ми – соціально орієнтована компанія, тому вважаємо: будь-яке підвищення цін повинно бути економічно обґрунтованим, – зазначив Віталій Балихін.
Коментуючи заяву голови Всеукраїнської асоціації пекарів Володимира Череди про можливе підвищення вартості хліба до 20%, керівник Lauffer Bakery назвав її “передчасною і перебільшеною”.
Читайте: В Україні дорожчає хліб через нові тарифи
– Хлібозаводи Lauffer Group є членами Всеукраїнської асоціації пекарів, але ми, на відміну від керівництва асоціації, не бачимо об’єктивних причин для зростання цін на хліб, – підкреслив Балихін.
Він також додав, що Lauffer Group закликає колег по цеху підтримати їх ініціативу щодо цінової політики.
– Ми закликаємо інших виробників хлібобулочних виробів України наслідувати наш приклад і не піднімати цін на свою продукцію в такий складний для нашої країни період, – резюмував Балихін.
Нагадаємо, напередодні Одеський коровай Lauffer Group (ТМ Булкін) запустив власну соціальну програму, знизивши ціну на хліб Новосельський. Раніше соцпрограма Lauffer Group стартувала в Покровську Донецької області, на сьогоднішній день вона діє і в інших містах регіону.
До слова, раніше повідомлялось, які продукти подорожчають взимку і на скільки.