
Прикладом тому може служити висока відмітка міжнародної компанія Ipsos Comcon, яка провела дослідження українського ринку вина в 2016 році. Особливу відзнаку отримала торгова марка Villa Krim.
– Створюючи Авторську колекцію, ми не використовуємо стандартні купажі. Таким чином, об’єднуємо характер різних ділянок теруару, роблячи смак продукту більш самобутнім, – розповідає головний технолог Боян Борисов.
Завдяки новому підходу до виробництва, компанія реалізувала свою ідею, створивши авторську колекцію.
Сорти винограду для купажів підбирали таким чином, щоб з одного боку підкреслити їхні індивідуальні особливості, а з іншого – гармонійно розширити палітру смаків та ароматів.
– Ми працюємо з такими сортами винограду: білі – СHARDONNAY, SAUVIGNON, і MUSCAT TRAMINER , червоні – CABERNET, PINOT NOIR і MERLOT. А наш контроль виробництва і нові купажі, забезпечують особливий смак, – говорить Боян Борисов.
В Україні торгова марка Villa Krim для виробництва своєї продукції, використовує повний цикл виробництва – від вирощування винограду, до розливу в пляшки.