
Про це в інтерв’ю Delo.UA повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
– Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус або автобус буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя включає довге зелене світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами, тобто по суті це буде наземне метро, — розповів Сагайдак.
На першому етапі розвитку системи швидкісного коридору передбачена реалізація лінії Троєщина — Чоколівка з відгалуженням на Відрадний. Зупинки планують зробити біля станції метро Петрівка, вулиці Фрунзе, метро Дорогожичі, метро Шулявська, Борщагівської лінії швидкісного трамвая, зупинки електрички Караваєві дачі і Севастопольської площі.
Будівництво обійдеться в 100 млн євро і триватиме три роки, тоді як метро раніше ніж через за 10-15 років побудувати не вдасться, зазначив він.
Читайте: Київське метро віддають москвичам
До слова, будівництво метро на масив Виноградар планується закінчити до грудня 2025 року.
Фото: metro.kiev.ua