За 3 місяці УЗ недоотримала півмільярда через неефективність на перегоні Комиш-Зоря – Волноваха

Це веде до втрат як вантажовідправників, так і самої залізничної компанії, вважає аналітик ЦТС-Консалтинг Павло Руденко, повідомляє 24tv.ua.
Експерт нагадав, що у травні поточного року Укрзалізниця закінчила будівництво перегону Розівка-Зачатьєвська на ділянці Камиш-Зоря-Волноваха вартістю більше 73 млн грн.
Читайте: Євген Кравцов: Укрзалізниця забезпечить лояльні тарифи для нового маршруту Південь – Захід
У керівництві залізничної компанії тоді заявили про збільшення пропускної здатності даної гілки до 24 вантажних поїздів на добу. Реальні ж показники за останні три місяці демонструють, що в середньому на добу на даній ділянці проходять всього 16 поїздів, відповідно, УЗ не отримує щодоби надходження від 8 поїздів.
– Виходить, що з дати відкриття реконструйованого перегону УЗ недоотримала тарифних надходжень від перевезень сировини на маріупольські меткомбінати і вантажів в Маріупольський порт на рівні 390 млн грн, і ще приблизно 100 млн грн тарифних надходжень УЗ втратила від того, що не перевозила готову продукцію, яку могли б зробити меткомбінати, якби у них була сировина. Недоотримані тарифні надходження тільки за 3 місяці майже в 7 разів більше суми інвестицій на розвиток ділянки, – наголошує Павло Руденко.
Він вважає, що при належному підході інвестиції в ділянку окупилися б менш, ніж за один місяць.
Нагадаємо, що з щоденної статистикою пропускної здатності на перегоні Комиш-Зоря – Волноваха можна ознайомитися в проекті Залізничний лічильник на порталі ЦТС.