
Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Києва Сергій Симонов, пише Українська правда.
– За вимогами – це буде вимога Євро-5, також маршрутні автобуси повинні бути обладнані GPS-трекера, щоб ми відстежували час і маршрут, і валідаторами – пристроями для зчитування електронного квитка, щоб люди могли карткою-проїзним або банківською картою заплатити, а водії мати формений одяг, – заявив Симонов.
Конкурс перевізників на 15 маршрутів стартує вже в березні.
Другий етап конкурсу на покриття 30 маршрутів відбудеться до кінця весни.
Читайте: Під Києвом перекинувся автобус з військовими
Таким чином вже в середині літа оновленим транспортом буде покрита вся транспортна мережа столиці, крім 30 маршрутів, які планують реформувати відповідно до рекомендацій Світового банку.
Симонов уточнив, що Київпастранс незабаром отримає новий рухомий склад – саме ці автобуси і забезпечать 30 маршрутів що залишилися.
До роботи перевізники, які пройшли конкурс, зможуть приступати відразу з моменту оголошення результатів і підписання договору.
Чи позначаться нововведення на вартості проїзду в київському громадському транспорті невідомо.
До слова, після аварії двох маршруток в Києві на перевізників чекають серйозні перевірки, в результаті яких можуть бути накладені безкомпромісні санкції.
Фото: dozor.kharkov.ua.