
Проти Київстар,Vodafone Україна і lifecell Антимонопольний комітет відкрив справу, угледівши те, що оператори порушили законодавство про захист від недобросовісної конкуренції. Йдеться про зміну розрахункового періоду за послуги мобільного зв’язку з місячного на чотиритижневий.
За словами уповноваженого комітету Марії Процишен, оператори пояснили, що абонентська плата (в законодавстві розрахунковий період місяць) у правовому полі відрізняється від поняття плати за послугу.
Читайте: Перехід на іншого оператора без зміни номеру – названо дату запуску
Проте, в АМКУ відзначають, що внутрішня термінологія в документах операторів згадує саме “абонентську плату”, через що і було прийнято рішення про відкриття справи.
У Київстар прокоментували справу АМКУ:
Абонентам Київстар доступний великий вибір тарифних планів і різних форм обслуговування. У нас є нові пропозиції для клієнтів передплаченої форми обслуговування, де пакети послуг надаються терміном на 4 тижні.
В архівних тарифах для клієнтів передплаченої форми обслуговування і у всіх тарифах для клієнтів, які обслуговуються за письмовим договором, пакети послуг надаються на місяць. Клієнт може сам обирати зручний для себе тариф або форму обслуговування.
Право оператора змінювати умови тарифікації або умови надання послуг передбачено п. 58 і п.59 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг.
Київстар надаватиме повне сприяння АМКУ у винесенні обґрунтованого рішення з цього питання.
Коментар lifecell:
Наразі ТОВ лайфселл не отримувало жодних офіційних повідомлень від Антимонопольного комітету України (АМКУ) стосовно порушеної справи. Висновки та коментарі щодо справи будуть доречні після надходження інформації з боку АМКУ та її аналізу оператором.
Факти ICTV чекають на коментар від прес-служби Vodafone.
Нагадаємо, через зменшення операторами терміну дії низки тарифних планів українцям доведеться оплачувати послуги 13 разів на рік.