PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Скільки і як Слуга народу витратила гроші на вибори до Ради

Партія Слуга народу, яка стала лідером парламентських виборів 2019, зібрала на виборчу кампанію 114,65 млн грн.

Такі цифри є у звіті Центральної виборчої комісії.

Велику частину цих коштів політсила витратила, щоб оплатити виборчу телеагітацію – понад 93 млн грн, пише громадський рух Чесно.

Найбільше, 43,2 млн грн, отримали підприємства, які входять у медіахолдинг 1+1 Media.

Телеканали ICTV, Новий канал і СТБ з холдингу StarLightMedia отримали трохи більше 19,7 млн грн.

ТРК Україна віддали 16,6 млн грн, а телеканалу Інтер – 16,3 млн грн.

Читайте: Школа для партії Слуга народу: як проходить навчання нардепів

Також партія заплатила за зовнішню рекламу 16,99 млн грн. Ще 3 млн пішло на агітацію на радіо.

Решта грошей покрила інтернет-рекламу, друковану агітацію, сувеніри, агітацію в друкованій пресі, організацію агітзаходів.

Нагадаємо, за результатами виборів до Верховної Ради за списком партії Слуга народу проходять у парламент 124 народних депутати.

Фото: Dreamstime

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка