Дрони, РЕБи та протези для бійців: Starlight Media у слотах марафону зібрала понад 81 млн для Сил оборони

Від початку року у слотах Starlight Media національного телемарафону Єдині новини провели 334 збори на потреби Сил оборони України. Станом на сьогодні, за результатами 314 кампаній вдалося зібрати понад 81,4 млн гривень.
Збори оголошували під час розмовних студій Фактів із запрошеними гостями, а також у сюжетах кореспондентів Вікна-новини та Факти ICTV.
Рекорди зборів у 2024 році:
- 1 966 055 грн, 4-хвилинний сюжет – збір на станцію РЕБ для бригади НГУ Рубіж;
- 1 600 000 грн, 4-хвилинний сюжет – збір для 80 окремої десантно-штурмової бригади;
- 1 500 000 грн, 4-хвилинний сюжет – збір на FPV-дрони;
- 1 000 000 грн, 6-хвилинна розмовна студія – збір на FPV-дрони для 47 окремої механізованої бригади;
- 903 439 грн, 6-хвилинна розмовна студія – збір на FPV-дрони для 3 окремої штурмової бригади.
В середньому в ефірі одного 6-годинного слоту донатять близько 1 млн грн.
Найпродуктивнішим за кількістю зібраних грошей був лютий: сума зібраних коштів в ефірі Фактів ICTV у слоті марафону становила майже третину від загальних зборів – 28,1 млн гривень.
Ще один рекорд встановили у травні: за підсумком 79 із 80 проведених кампаній глядачі перерахували майже 14,5 млн гривень на потреби Сил оборони України.
За період повномасштабної війни усі виробники телемарафону Єдині новини реалізували десятки масштабних фандрейзингових кампаній для потреб українських захисників та інших соціальних місій. Це невіддільна частина функціонування марафону.
Закликаємо продовжувати активно та спільними зусиллями підтримувати наших захисників і донатити на потреби українського війська.
Раніше телеведучі, актори й журналісти телеканалів ICTV та ICTV2 розповіли, як донатять і допомагають нашим Силам оборони наближати перемогу.