
У четвер, 31 березня, в роботі застосунку Приват24 стався збій: у користувачів виникли проблеми з авторизацією.
Так, під час спроби авторизуватися та ввести пароль у застосунку приходить оповіщення про “регламентні роботи”.
– Шановний клієнте, перепрошуємо за тимчасові незручності. Проводяться регламентні роботи, – сказано в оповіщенні.
В пресслужбі ПриватБанку підтвердили, що стався технічний збій в авторизації, тобто збій у Приват24 під час входу через застосунок.
У фінустанові вже працюють над усуненням проблеми. В банку обіцяють усунути проблему вже найближчим часом.
– Відбувся збій в роботі Приват24 для деяких клієнтів. Фахівці працюють над усуненням проблеми. Трішки зачекайте, – зазначається в повідомленні на Facebook-сторінці ПриватБанку у коментарях до останньої публікації.
У фінустанові уточнили, що збій стався в роботі не у всіх клієнтів, а лише в деяких.
Як відомо, Приват24 є сервісом інтернет-банкінгу. Він працює з березня 2001 року та належить ПриватБанку.
Джерело: Facebook-сторінка ПриватБанку