
У Monobank повідомляють про збій 31 жовтня. Проблеми у роботі застосунку почалися приблизно о 17:30.
Деякі користувачі не можуть зайти у свій обліковий запис. Також спостерігаються проблеми із платежами.
Служба підтримки Monobank підтвердила, що фахівці вже працюють над розв’язанням проблеми.
З чим саме пов’язаний збій та терміни повного усунення проблем не уточнюються. Наразі гаряча лінія mono перевантажена.
Співзасновник Monobank Олег Гороховський підтвердив збій та заявив, що проблему спробують усунути до 19.30.
У середині вересня стало відомо, що Monobank вирішив відмовитися від російської мови у додатку.
А раніше Monobank підвищив тариф на зняття готівки з 0,5% до 0,9%. За заявою Олега Гороховського, за попередніх умов тариф за зняття готівки не буде покривати витрати фінустанови.