Укр Рус
, Директор департаменту інтернет-проектів Starlight News

Вбивчі трамваї Харкова: зношені колії, вагони сходять з рейок (ВІДЕО)

Вбивчі трамваї Харкова: зношені колії, вагони сходять з рейок (ВІДЕО)

Харківські трамваї небезпечні для людей. Колії в місті катастрофічно зношені. Некеровані вагони сходять з рейок і змітають усе на шляху.

Трамвайний дрифт – уже звичне явище для Харкова. Мало не щодня з рейок сходять вагони. На повній швидкості вони змітають усе на шляху – людей, автівки, паркани. Кількість постраждалих налічується десятками. Трамвай із найбезпечнішого транспорту перетворився на екстремальний атракціон.

На вулиці Морозова з рейок зійшов трамвай повний людей. Вагон розвернуло на дев`яносто градусів. Внаслідок аварії дивом ніхто не постраждав.

Зараз дивляться

Читайте: Яким буде новий саркофаг над ЧАЕС – репортаж із зони відчуження

– На цій ділянці раз на тиждень постійно сходить один трамвай. Ці рейки з часів Радянського Союзу не ремонтувалися,- розповідає таксист Владислав Шконда.     

Однак не всі аварії закінчуються так щасливо. Торік некерований трамвай врізався у газову колонку і буквально розчавив чотирьох людей. Постраждали і пасажири всередині вагону.

Оксана і досі не може оговтатися після аварії: у неї травмовані коліна, турбує головний біль. На момент ДТП жінка була на четвертому місяці вагітності, з цим і пов’язує важкі пологи. За інцидент досі нікого не покарали. Справа навіть не дійшла до суду.

В мерії про зношеність трамвайних колій знають. Цього року на їх ремонт виділили понад 130 мільйонів гривень. Та цього не достатньо, аби відновити й половину шляхів.

Дивіться: Міжнародний день жінок в IT: винаходи й унікальні розробки українок

– У той час, коли в Радянському Союзі поклали ці напрямки трамвайних колій, ніхто і не думав, що ніхто не буде це фінансувати,- коментує міський голова Харкова Геннадій Кернес.

За розвитком електротранспорту, Харків на останньому місті серед усіх український міст. За словами експерта-транспортника Артема Сосіпатрова, повну реконструкцію роблять лише на невеличких ділянках. Більшість грошей іде на ремонт одних і тих самих метрів. Окрім того міська влада любить витрачати гроші на більш видовищні речі.

Електротранспорт у Харкові поступово зникає у місті – без трамваїв уже Пушкінська, Шевченка, початок Клочківської, проспект Науки. Транспортникам простіше прибрати рейки й замінити трамваї на маршрутки. Натомість у Європейських країнах навпаки намагаються перейти на електротранспорт. Адже він економніший та екологічний.

Нагадаємо, 22 квітня в Одесі п’яна жінка-водій на BMW, виїжджаючи з парковки ринку, протаранила 4 автомобілі та вилетіла на трамвайні рейки.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка