
Єдиний міст у Черкасах, що сполучає лівий і правий береги Дніпра, в аварійному стані.
Черкаський міст, збудований на початку шістдесятих років минулого століття, негайно потребує капітального ремонту. Від надмірного потоку транспорту та сильної вібрації його покриття руйнується.
Міст розрахований на дві з половиною тисячі автомобілів на добу, нині ним їздять майже 12 тисяч машин, до того ж негабаритні. Знак обмеження до 40 тонн – фури просто ігнорують. Майже 60% транспорту перевантажені, кажуть у Службі автомобільних доріг області.
З двох тисяч двохсот плит за всі роки поміняли тільки 10%. Капітальний ремонт мали зробити у 2009 році. Тоді замінили 68 плит і повністю верхній шар покриття.
Читайте: Росією править “шпана з підворіття”: все гірше, ніж за часів холодної війни – Піонтковський
На ці роботи в той час запланували 97 мільйонів гривень. Але держава виділила п’яту частину від цієї суми. Тож зробили лише поточний. Торік замінили ще 35 плит. Але біда ще й в тому, що всі ці плити не закріплені. Під час руху вони вібрують і руйнуються.
– Рано чи пізно, але міст може провалитись. Тоді простим ремонтом не обійдеться: потрібно буде замінити більше 200 плит. Це дуже великий обсяг робіт, – розповідає начальник управління цивільного захисту Віталій Полтавець.
В області створили спеціальну комісію. Для обстеження з бюджету виділили 190 тисяч гривень. Нині чекають на експертний висновок. Після цього працюватимуть над проектом ремонту.
Якщо не затягуватимуть з проектними роботами і вчасно виділять гроші, ремонт мосту розпочнуть уже цього літа. Найімовірніше, рух перекриють і увесь потік транспорту піде через Канів.
Нагадаємо, за прогнозами вчених Керченський міст обрушиться.