
Протистояння флагманів вітчизняного футболу Динамо та Шахтаря виходить далеко за межі футбольного поля.
Так, київський та донецькі клуби активно змагаються за вболівальників, зокрема, за підписників у соціальній мережі Facebook. Як стало відомо Фактам ICTV, у цьому компоненті беззаперечну перемогу наразі отримали донеччани. Їх кількість фолловерів у Facebook складає 1,5 млн, у той час як команда Реброва має підтримку всього в майже 47 тис.
Для порівняння, у третього учасника єврокубків від України луганської Зорі кількість підписників у найпопулярнішій соціальній мережі складає… 1 тис.
Зараз дивляться
Читайте: Роман Зозуля звернувся до Порошенка після смерті “кіборга”
Раніше Факти повідомляли, за скільки Шахтар продає квитки на Лігу Європи
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.