
Про це повідомляє Апостроф.
За словами президента компанії Київстар Петра Чернишова, впровадження такої ініціативи дозволить мобільним операторам заробляти більше грошей.
– Якщо ми про кожного абонента будемо мати більше інформації – чоловік це чи жінка, скільки абоненту років – це дозволить нам робити абонентам адресні пропозиції, – сказав він.
Чернишов не впевнений в своєчасності такого кроку і висловив стурбованість стислими термінами, відведеними на реєстрацію абонентів.
У компанії Vodafone Ukraine також підтримали реєстрацію абонентів за умови дотримання інтересів своїх клієнтів.
Читайте: В Україну заходить новий мобільний оператор
У компанії звернули увагу на розмір своєї абонентської бази, підкресливши, що тільки для створення системи електронної реєстрації потрібен рік з моменту затвердження таких змін. На повну реєстрацію всіх абонентів, за словами представника компанії, необхідний вдвічі більший термін.
– Реалістичний термін повної реєстрації всіх абонентів з урахуванням розміру бази – два роки з моменту вступу в силу цих змін, – відзначили в компанії.
У Lifecell вважають, що практика більшості країн свідчить про позитивний вплив реєстрації абонентів мобільного комерції. Це також повинно спростити процес зміни оператора мобільного зв’язку споживачами в процесі перенесення абонентського номера (MNP).
У компанії також відзначили, що прописана в договорі процедура є досить складною, що призведе до тривалих термінів впровадження ініціативи і зростання витрат для операторів.
Нагадаємо, Кабмін схвалив конкурси на 4G на 1800 МГц і 2600 МГц зі стартовою ціною 6,3 млрд грн.