
Пасажирам, які придбали квитки на потяг внутрішнього та міжнародного сполучення, доведеться довше очікувати компенсації.
Укрзалізниця подовжила строки повернення квитків з місяця до 90 діб для поїздів внутрішнього та до 180 діб для міжнародного сполучення.
– Звернення пасажирів до квиткових кас для проставлення відміток на проїзних документах не є обов’язковим, – повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.
Читайте: Укрзалізниця скасувала потяги – як повернути квиток
Аби повернути кошти, пасажиру треба мати оригінал проїзного документа з відміткою чи без неї. Квитки, які купувалися через інтернет, повертатимуться за чинною процедурою через онлайн-сервіси.
– Якщо кошти будуть повернені з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернений пасажиру на карту окремим платежем, – йдеться у повідомленні.
Вартість невикористаних квитків на поїзди приміського сполучення буде також компенсуватися у повному обсязі.
Нагадаємо, Укрзалізниця скасувала приміські електрички з 18 березня.