Пояснюємо
Пояснюємо
, редакторка стрічки

Гаряча лінія ЗСУ: куди телефонувати та як залишити скаргу

гаряча лінія ЗСУ
Фото: Pixabay

З 1 січня 2024 року запрацювала лінія для військовослужбовців та членів їхніх сімей за коротким номером 1512.

Факти ICTV дізнавалися, куди звертатися та як залишити скаргу військовослужбовцям.

Телефон гарячої лінії ЗСУ: як залишити скаргу

Продовжує роботу номер гарячої лінії МОУ 0-800-500-442, доступний для користувачів усіх операторів мобільного зв’язку.

Зараз дивляться

Консультування військових та членів їхніх родин щодо складних та болючих питань, реєстрацію їхніх звернень цілодобово здійснюватимуть десятки високопрофесійних працівників Урядового контактного центру.

Для уряду та МОУ дуже важливо надати максимально якісні послуги та підтримку, адже йдеться про вирішення проблем наших захисників та захисниць. Відповідати на запити будуть найкращі фахівці Урядового контактного центру, серед них і психологи, які зможуть надати необхідну допомогу. За новим номером гаряча лінія доступна для користувачів всіх національних операторів.

Як залишити скаргу на гарячій лінії:

  • Зателефонуйте на 1512 (для військовослужбовців та членів їхніх сімей) або 0-800-500-442 (загальна лінія МОУ).
  • Спокійно та чітко викладіть суть вашої скарги.
  • Зазначте дату та час події, на яку ви скаржитеся.
  • Назвіть прізвища (якщо відомі) осіб, причетних до ситуації.
  • Запишіть номер вашого звернення для подальшого відстеження.

Як залишити скаргу в письмовому вигляді

Звернення можна залишити, не лише зателефонувавши на номер гарячої лінії, а й скориставшись адресою електронної пошти. Тут можна залишити скаргу у письмовому вигляді.

Як залишити скаргу на zvernmou@post.mil.gov.ua:

  • У зверненні потрібно зазначити прізвище, ім’я та по батькові, а також місце проживання громадянина, його повну адресу з індексом та назвою населеного пункту.
  • Після цього слід викласти суть порушеного питання, а також вказати прохання чи вимогу
  • Скаргу потрібно підписати власним підписом, а також вказати дату. Обов’язково вказується адреса електронної пошти, куди можна надіслати відповідь, або номер телефону, за яким можна зв’язатися із заявником.
  • Щоб надіслати відповідну скаргу, не потрібно мати електронний цифровий підпис. Скарга надсилається на адресу zvernmou@post.mil.gov.ua.

Варто зазначити, що відповідно до статті 8, закону України Про звернення громадян, не розглядаються скарги, а також звернення, в яких не зазначено місце проживання, а також немає підпису автора. Звернення розглядаються у терміни не більше одного місяця від дати надходження.

Читайте також
Як військовому написати рапорт на переведення в іншу частину ЗСУ: коментар юриста
військові

Джерело: Урядовий портал
гаряча лінія, ЗСУ
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка