Марафон Єдині новини зібрав для Сил оборони понад 65 млн із початку 2025 року

За п’ять місяців 2025 року національний телемарафон Єдині новини організував та провів понад 750 зборів на потреби Сил оборони.
Станом на 27 травня у межах оголошених ініціатив вдалося зібрати 65 860 799 грн.
Марафон Єдині новини зібрав понад 65 млн для Сил оборони
Збори проводилися у слотах всіх медіакомпаній-виробників телемарафону: Starlight Media, 1+1 Media, Рада, Ми – Україна та Inter Media Group.
Пріоритетними для допомоги Силам оборони залишаються напрями, пов’язані з сучасними технологіями ведення війни, критично важливим обладнанням для військових та мобільністю – дрони, РЕБи та авто.
Майже половина від загальної суми – понад 32 млн грн – припадає на дрони.
Водночас найбільше зборів проводилося за напрямом РЕБ.
Такі збори частіше є меншими за обсягом, але проводяться активніше.
Загальна сума зібраних коштів на засоби радіоелектронної боротьби в марафоні – понад 16 млн грн.
Поряд із технологічним забезпеченням значна увага приділяється поповненню транспортного парку.
Хоча кількість зборів на автомобілі є меншою, такі збори часто масштабніші.
Загалом на авто/пікапи для ЗСУ в ефірі марафону вдалося зібрати понад 11 млн грн.
Збори на засоби зв’язку, тепловізори, оптику, медичне обладнання/забезпечення та захисне спорядження також активно підтримуються глядачами Єдиних новин.
Медіакомпанії-виробники телемарафону Єдині новини висловлюють вдячність аудиторії за велику підтримку та швидке закриття зборів.
– Це все – неймовірний результат, що свідчить про високу довіру як до самого марафону, так і до ініціатив, які постійно оголошуються в ефірі для допомоги українським захисникам, – наголошують медіакомпанії-виробники телемарафону.
За період повномасштабної війни всіма виробниками телемарафону Єдині новини було реалізовано десятки масштабних фандрайзингових кампаній для потреб Сил оборони та інших соціальних місій.
– Це невід’ємна частина функціонування марафону. Закликаємо продовжувати активно, спільними зусиллями підтримувати наших захисників та донатити на потреби українського війська, – звернулися до глядачів виробники телемарафону.
