Укр Рус

Укрзалізницю врятують нові тарифи і децентралізація

Укрзалізницю врятують нові тарифи і децентралізація

Реформа Укрзалізниці має покращити ситуацію з пасажирськими перевезеннями.

Про це йдеться у статті  Світлани Заболоцької, фахівця департаменту держполітики в галузі залізничного транспорту Мінінфраструктури. Її стаття спростовує низку помилкових тез, опублікованих 12 серпня в матеріалі  РБК-Україна.

У матеріалі йдеться про те, що законопроектом Про залізничний транспорт передбачена нова система тарифоутворення, що усуне поділ вантажів на прибуткові та збиткові. Тому твердження про те, що хтось возитиме прибуткові вантажі, а комусь дістануться лише дешеві, не має підґрунтя.

Зараз дивляться

Передумови для допуску приватної тяги на ринок з’являться лише після 2-річного перехідного періоду після вступу Закону в дію. Протягом цього часу має бути розроблено низку підзаконних актів, а також нову методику тарифоутворення. Мінінфраструктури дістало згоду Мінекономрозвитку щодо того, що допуск приватної тяги має відбутися лише після зміни системи тарифоутворення.

Читайте: У Раді зібрано 109 підписів за розгляд відставки Шокіна

Крім того, в результаті залізничної реформи пасажирські перевезення мають перетворитися зі збиткових на економічно стійкі. Цьому сприятимуть партнерські стосунки між залізницями, державою та місцевою владою, яка в результаті децентралізації матиме кошти для фінансування соціальних перевезень та прозоро звітуватиме за витрачене.

Реформу залізничного транспорту, ініційовану Мінінфраструктури, підтримав широкий пул галузевих експертів, зокрема, Європейської бізнес асоціації, Американської торгової палати, Укрзалізниці, а також проекту Twinning, комітету Асоціації ЄС-Україна в Брюселі.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка