У Київстар стався збій: що не працює і коли обіцяють відновити

Споживачі повідомляють про збій у роботі мобільного оператора Київстар 1 листопада. Клієнти компанії скаржаться, що не можуть внести кошти на рахунок через банкінги.
У Київстарі підтвердили збої, через що у частини клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар.
— Зараз наші IT-спеціалісти працюють, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів уже найближчим часом.
У компанії додали, що основні послуги, такі як дзвінки та мобільний інтернет, працюють у звичному режимі.
— Ми щиро перепрошуємо за тимчасові складнощі та просимо: спробуйте поповнити рахунок через годину, – додали у Київстарі.
Наразі під час спроби поповнити рахунок в онлайн-банкінгу Приватбанку клієнти отримують спеціальне повідомлення: Поповнення мобільного телефону даного оператора тимчасово закрито.
Застосунок Monobank теж повідомляє про неможливість поповнити рахунок, як і на порталі мобільного оператора.
Напередодні стався збій у роботі Monobank. Деякі користувачі не могли зайти у свій обліковий запис або спостерігалися проблеми з платежами.
Джерело: Київстар