В Австралії через збої у виклику швидкої померли 4 людей, зокрема немовля

Через збої в австралійській телекомунікаційній системі Optus майже 14 годин було неможливо додзвонитися до служби екстреної медичної допомоги.
Через це померли чотири людини, зокрема і двомісячна дитина.
Збій у виклику швидкої в Австралії: що сталося
Як розповів гендиректор Optus Стівен Рю, коли почалися збої, двоє клієнтів зателефонували в компанію, щоб попередити, що дзвінки на три нулі (виклик швидкої допомоги) не працюють, проте скарги не передали на вищий рівень.
– Початковий аналіз демонструє, що ми не відреагували на ці дзвінки так, як слід було б, – сказав він.
Повідомляється, що поліція перевірила стан 150 осіб, чиї дзвінки на номер швидкої допомоги не спрацювали.
З’ясувалося, що під час збою померли двомісячний хлопчик і 68-річна жінка.
Третій загиблий, 74-річний чоловік, зробив до 600 спроб додзвонитися за номером “три нулі”. Пізніше підтвердили, що померла ще одна людина, яка намагалася викликати швидку.
Прем’єр-міністр штату Південна Австралія Пітер Малінаускас заявив, що йому повідомили про відключення тільки після того, як Optus почала пресконференцію з приводу того, що сталося.
Він зізнався журналістам, що ніколи не стикався з такою некомпетентністю з боку комунікаційної компанії.