Скандал з дитячою порнографією: Disney відмовився від реклами на YouTube

Свою рекламу відкликали Disney, розробник Fortnite Epic Games, Nestle і німецький виробник їжі Dr. August Oetker, повідомляє Bloomberg.
Скандал розгорівся після викривального відео блогера Метта Вотсона. Він зауважив, що алгоритми YouTube дозволяють педофілам спілкуватися один з одним, обмінюватися контактною інформацією та посиланнями на дитячу порнографію.
Вотсон продемонстрував під роликом коментарі користувачів з таймкодом, де діти приймають пози, які можна інтерпретувати як непристойні.
Читайте: Розбещувала двох дітей: в Британії засудили жінку-педофіла
В YouTube заявили, що вже працюють над вирішенням проблеми. Також в компанії зазначили, що планують відшкодувати гроші рекламодавцям.
Раніше Факти ICTV писали, що 29-річний британець Натан Уоттс купив секс-ляльку і потрапив під суд через ввезення продукції для педофілів.
Фото: Dreamstime.com