
З липня Євросоюз введе додаткові мита в розмірі до 38,1% на імпортовані китайські електромобілі. Пекін назвав цей крок протекціоністським.
Про це стало відомо у середу, 12 червня, пише Reuters.
ЄС вводить додаткові мита на китайські електромобілі: що відомо
Наплив недорогих китайських електромобілів спричинив додаткові витрати для європейських виробників, у той час, коли вони борються з уповільненням попиту та падінням цін удома, згідно з підрахунками Reuters на основі даних торгівлі ЄС за 2023 рік.
За оцінками комісії, частка китайських брендів на ринку ЄС зросла до 8% із менш ніж 1% у 2019 році та може досягти 15% у 2025 році. Ціни на китайські автомобілі зазвичай на 20% нижчі від моделей, виготовлених у ЄС.
Як зазначає видання, європейські політики прагнуть уникнути повторення того, що сталося з сонячними батареями 10 років тому, коли ЄС вжив лише обмежених заходів для обмеження китайського імпорту, а багато європейських виробників зазнали краху.
У жовтні ЄС розпочав антисубсидійне розслідування щодо китайських електромобілів.
Реакція Пекіна
Представник Міністерства закордонних справ Китаю Лінь Цзянь заявив, що розслідування ЄС є “типовим випадком протекціонізму”, а тарифи завдадуть шкоди економічній співпраці між Китаєм і ЄС та стабільності глобального виробництва автомобілів і ланцюгів постачання.
За його словами, Пекін вживе всіх необхідних заходів для “твердого захисту” своїх законних прав та інтересів.