
Про це в інтерв’ю сайту LB.ua заявив генеральний директор компанії Олександр Фоменко.
– Тарифи на тепло минулого року зросли за рахунок підвищення вартості первинних енергоресурсів (газу, електроенергії, води). Ціна газу збільшилася в п’ять разів, а в структурі вартості 1 Гкал він займає близько 80%. Час дешевих тарифів і низької вартості енергоресурсів пройшов і в найближчі десятиліття не повернеться. Єдина можливість зменшити “вагу” платіжки – енергоефективність: менше споживаємо, менше платимо. Тут повинні брати участь всі зацікавлені сторони – держава, місцеві ради, енергокомпанії, – зазначив Фоменко.
За його словами, газ ще протягом 10-15 років залишиться основним енергоносієм, однак компанія серйозно працює над диверсифікацією джерел теплоенергії.
– Сміттєспалювальний завод Енергія вже другий рік поспіль виробляє зі сміття тепло. Потенціал величезний – на смітті можна виробляти до мільйона гігакалорій. Крім того, можна використовувати енергію сонця. І хоча сонячні батареї, які виробляють теплову енергію, ефективні тільки в період з березня по жовтень, це дає можливість економити на гарячій воді, – зазначив генеральний директор Київенерго.
Він підкреслив, що компанія впроваджує проекти з переведення котелень на літній період на сонячну енергію. Термін окупності таких проектів – до семи років.
Читайте: Рівняємось на ЄС? Порівнюємо вартість комуналки в Україні та Європі
Також Олександр Фоменко заявив, що поряд з пошуком нових джерел енергії, Київенерго працює над поліпшенням якості послуг для споживачів.
– Ми скоротили строки усунення аварій в електропостачанні до 2-х годин. Під час опалювального сезону зменшили майже в два рази час відновлення теплопостачання після аварій – з 20-22 годин до 12. Що стосується обслуговування клієнтів, ми робимо ставку на онлайн-сервіси та особисті кабінети – як по електроенергії (де зареєстровано 500 тис. клієнтів), так і по теплу, і гарячій воді, де вже зареєстровано більше 200 тис. клієнтів, – зазначив Фоменко.
За його словами, центри обслуговування абонентів Київенерго залишаться працювати для споживачів, які не хочуть обслуговуватися онлайн, і вони будуть набагато мобільніші, ніж зараз.
– В останні два місяці ми скоротили час обслуговування клієнтів у центрах обслуговування до 20 хвилин. Днями впроваджуємо попередній запис у центри обслуговування. Кожен клієнт зможе самостійно вибрати для себе дату і час, щоб не стояти в черзі, – заявив Фоменко.
До речі, на 1 квітня заборгованість київських споживачів за використану теплоенергію становить 5,2 млрд грн.
Фото: Новое время.