
Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян в інтерв’ю Обозревателю.
– Під нормальним фінансуванням ми орієнтуємося мінімум на 50 млрд грн на рік протягом не менше п’яти років, – сказав він.
Омелян додав, що з метою забезпечення стабільного захищеного фінансування дорожньої галузі та планування дорожніх робіт був створений Дорожній фонд, який запрацює вже з 1 січня 2018 року.
Дивіться: 5 найгірших доріг України
– Я думаю, що ми її не досягнемо (суму в 50 млрд грн. – Ред.) наступного року, але з 2019 року повинні досягти. Тому що в наступному році у нас 50% надходжень від усіх акцизів підуть в Дорожній фонд, в 2019 році – 75%, а вже з 2020 стабільно 100% від акцизів на паливо будуть йти в Дорожній фонд, – зазначив Омелян.
За словами міністра, кредитні лінії на будівництво ряду магістралей через територію України повинні відкрити міжнародні фінансові організації. Він також припустив, що будуть залучатися міжнародні партнери, зокрема, китайські партнери під держгарантії.
Раніше президент Петро Порошенко заявив про наміри побудувати більше 2 тисяч кілометрів доріг за 2017 рік.