
Проекти опублікувала газета Вечірній Київ.
Для пассажиров с ограниченной мобильностью на всех четырех станциях предусмотрены лифты, а для сотрудников метрополитена построят отель для ночных смен.
Будуть високі скляні панелі на шляхових стінах.
– У всій підземці Києва дуже шумно, люди не чують один одного, особливо коли підходить поїзд. При проектуванні метро на Виноградар по всій довжині лінії і її станціях збудують шумозахисні екрани і панелі. Для колії використають спеціальні технології їх прокладки, – каже головний архітектор інституту Київметропроект Ярослав Левандовський.
Творці обіграють назву Виноградар, створивши за допомогою 90 темно-фіолетових світильників асоціацію з виноградом. Сам простір станції, щоб його розширити візуально, запропонували облаштувати без традиційно виділеної шляхової стіни. Все склепіння буде єдиною конструкцією з білих великогабаритних панелей.
Повідомляється, що станції Мостицька та Проспект Правди збираються відкрити у 2019 році.
Станції Вулиця Маршала Гречка і Виноградар будуватимуть після 2020 року в нових мікрорайонах на місці радгоспу Пуща-Водиця.
Читайте: У Києві відкриють нову гілку метро на 14 станцій (СХЕМА)
Нагадаємо, раніше Факти ICTV писали, скільки коштуватиме метро на Виноградар.