PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Американська торгова палата пропонує створити регулятор для формування тарифів на залізничні вантажоперевезення

Компанії-члени Американської торгової палати рекомендують закріпити функції зі встановлення тарифів на вантажні залізничні перевезення за Національною комісією з регулювання транспорту.

Американська торгова палата пропонує створити регулятор для формування тарифів на залізничні вантажоперевезення

Експерти компаній-членів Американської торгової палати в Україні пропонують закріпити функції зі встановлення тарифів на вантажні залізничні перевезення за профільним регулятором – Національною комісією з регулювання транспорту.

Про це йдеться в листі президента Американської торгової палати в Україні Андрія Гундера міністру інфраструктури Володимиру Омеляну, голові Державної регуляторної служби Ксенії Ляпіній, голові правління АТ Укрзалізниця Євгену Кравцову і директору з розвитку бізнесу Укрзалізниці Андрію Рязанцеву.

Гундер нагадав, що 5 липня Мінінфраструктури опублікувало постанову Кабміну про внесення змін до постанови Кабінету міністрів України від 16 грудня 2009 року №1392, якою планується введення автоматичної індексації тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України.

Експерти компаній-членів Палати проаналізували проект і висловили конструктивні коментарі та пропозиції.

Читайте: Підвищення тарифів Укрзалізницею призведе до скорочення 52 тис. робочих місць – експерт

– З огляду на те, що проект постанови передбачає право АТ Укрзалізниця автоматично і без обговорення з бізнес-спільнотою щокварталу збільшувати тарифи на залізничні перевезення на рівні прогнозованого індексу цін промислових виробників, експерти компаній-членів Американської торгової палати в Україні пропонують закріпити функції зі встановлення тарифів на вантажні залізничні перевезенняа, а також розроблення методики їх зміни за профільним регулятором (Національною комісією з регулювання транспорту).

ЇЇ створення передбачено програмою реформування залізничного ринку для приведення у відповідність з міжнародними стандартами ЄС, – сказано в листі.

Гундер також нагадав, що до моменту початку роботи контроль за встановленням і щорічним переглядом тарифів є функцією Кабміну та профільного міністерства.

Нагадаємо, Європейська бізнес асоціація не підтримала автоматичну індексацію тарифів УЗ.

Джерело: uaprom.info

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка