Телефони знову витіснили маски: як вплинув карантин на онлайн-купівлі

Під час карантину в Україні на третину збільшилася кількість оголошень від приватних користувачів про продаж товарів.
Зростання ринку С2С на 30% відзначили фахівці гіперпростору оголошень IZI.ua і додали, що для кризових ситуацій це нормально.
– Люди намагаються економити, тому частіше купують б/у товари і продають те, чим не користуються, щоб повернути частину витрачених грошей, – розповів керівник IZI.ua Андрій Здор.
Читайте: Від миючих засобів до Монополії: що українці найчастіше купують на карантині
Вплинув карантин і на популярність товарів. Так, у перші тижні карантину товари медичного призначення були найпопулярнішими.
– Через величезний попит на маски і респіратори їх продавали навіть з рук. Були оголошення і про антисептики на розлив, – додав Андрій Здор.
Але наприкінці квітня ажіотаж почав спадати. Зараз найпопулярніша категорія – мобільні телефони, а також аксесуари для них: чохли, зарядні пристрої, захисне скло.
Крім того, під час карантину в топі були б/у комп’ютерних комплектуючих: проводів, жорстких дисків, оперативної пам’яті.
Продавали активно під час карантину і одяг, взуття та аксесуари. Водночас жінки позбавлялися від непотрібного одягу усемеро частіше за чоловіків.
– Крім завжди популярних суконь та сарафанів, несподівано багато вирішили продати жіночої білизни і купальників, – йдеться у аналітиці від IZI.ua
А ось чоловіки продавали взуття: за кількістю доданих оголошень лідирують кросівки і кеди, їх продавали на 45% частіше, ніж жіночі.
З аксесуарів найчастіше продавали прикраси і сумки, косметички. А у перший тиждень карантину додали рекордну кількість оголошень про наручні годинники.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, як вплинув карантин на ринок онлайн-покупок.
Джерело: IZI.ua