
Найдорожчою кампанією на місцевих виборах у Києві була кампанія Ірини Верещук – кандидата від Слуги народу.
Про це свідчать фінансові звіти 8 з 20 претендентів на пост мера.
Верещук витратила на кампанію 22 143 753 грн. На що пішли гроші:
- 95,7 тис. грн – на виготовлення матеріалів передвиборної агітації,
- 15 млн грн – використання ЗМІ,
- 1,3 млн грн – на розміщення матеріалів передвиборної агітації в інтернеті,
- 5,7 мільйона – на зовнішню рекламу.
Кандидат від Голосу Сергій Притула використав на кампанію 13 352 594 грн.
Читайте: Колишній офіцер ЗСУ та кандидат наук: біографія Ірини Верещук
Скільки витратили інші кандидати:
Окрім цього ОПОРА фіксувала політичну рекламу зі сторінки Єгора Фірсова в Facebook. Її оплачувала політична сила, від якої він балотувався, і впродовж 5 вересня – 12 жовтня ці витрати становили понад $1 900 на 92 рекламні дописи.
Згідно з виборчим кодексом, проміжні звіти кандидати повинні подати не пізніше, ніж за 5 днів до дня голосування, а остаточний фінансовий звіт – не пізніш як на 7-й день після дня голосування.
Результати екзит-полу на виборах мера Києва
За даними екзит-полу на виборах мера Києва лідирує Віталій Кличко, якого підтримали 45,93% виборців.
Кандидат від партії Слуга народу Ірина Верещук на третьому місці з 8,53%, а такий результат позбавляє її можливості потрапити до другого туру виборів.