Укр Рус
, редакторка стрічки

Телемедицина: YASNO пропонує клієнтам миттєвий доступ до лікарів

YASNO пропонує клієнтам миттєвий доступ до лікарів – за допомогою телемедицини

Постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності і електромобільності YASNO став партнером платформи Medikit з розвитку телемедицини. Клієнти YASNO можуть за 15 хвилин дистанційно отримати консультацію від одного з 200 професійних лікарів за 74 напрямами спеціалізації.

Для отримання консультації достатньо на сторінці написати лікарю про свій стан або симптоми та пройти реєстрацію, вказавши свій номер телефону. За кілька хвилин з клієнтом зв’яжеться профільний лікар та проконсультує за допомогою чату на сайті Medikit, аудіо або відеозв’язку.

Послуга діє цілодобово. Вартість консультації становить 150 грн, а послуги лікаря можна сплатити через інтернет.

Зараз дивляться

– YASNO піклується про комфорт, економію часу та безпеку для здоров’я клієнтів. Під час пандемії питання здоров’я та безпечного отримання оперативних консультацій не лише щодо коронавірусу, а й інших захворювань, стало ще більш актуальним.

Тому ми стали партнером платформи Medikit, через яку понад чотири тис. людей щомісяця з дому отримують медичні консультації від професійних лікарів.

Підтримуючи розвиток телемедицини, ми сприяємо більшій доступності якісного медичного обслуговування та розвитку дистанційного обслуговування в цілому, – наголосив директор з розвитку бізнесу YASNO Олександр Онищенко.

Читайте також
Як платити за електрику через YASNO – інструкція
Як платити за електрику через YASNO (Ясно) – інструкція

Директор Medikit Руслан Кравець підкреслив, що консультації лікарів на платформі Medikit можна отримати як для дорослих, так і для дітей з широкого кола питань:

  • пояснити результати аналізів,
  • різні види дискомфорту в організмі та болі,
  • висипи на шкірі,
  • проблеми з травленням, серцево-судинною та нервовою системами,
  • різні види травм;
  • отримання другої думки щодо вже встановленого іншим лікарем діагнозу.

– Багато в чому наш сервіс співпадає з філософією бренду YASNO: піклування про клієнтів, швидкість та простота користування, зрозумілі пояснення, – резюмував Руслан Кравець.

Компанія YASNO пояснила, як можна економити на електроенергії. За словами керівника департаменту обслуговування клієнтів і роздрібних продажів Сергія Радченка, перший крок до зменшення витрат – встановлення двозонного лічильника.

Газ, електроенергія, Медицина
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Завантаження

Помилка в тексті
Помилка