Телемедицина: YASNO пропонує клієнтам миттєвий доступ до лікарів

Постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності і електромобільності YASNO став партнером платформи Medikit з розвитку телемедицини. Клієнти YASNO можуть за 15 хвилин дистанційно отримати консультацію від одного з 200 професійних лікарів за 74 напрямами спеціалізації.
Для отримання консультації достатньо на сторінці написати лікарю про свій стан або симптоми та пройти реєстрацію, вказавши свій номер телефону. За кілька хвилин з клієнтом зв’яжеться профільний лікар та проконсультує за допомогою чату на сайті Medikit, аудіо або відеозв’язку.
Послуга діє цілодобово. Вартість консультації становить 150 грн, а послуги лікаря можна сплатити через інтернет.
– YASNO піклується про комфорт, економію часу та безпеку для здоров’я клієнтів. Під час пандемії питання здоров’я та безпечного отримання оперативних консультацій не лише щодо коронавірусу, а й інших захворювань, стало ще більш актуальним.
Тому ми стали партнером платформи Medikit, через яку понад чотири тис. людей щомісяця з дому отримують медичні консультації від професійних лікарів.
Підтримуючи розвиток телемедицини, ми сприяємо більшій доступності якісного медичного обслуговування та розвитку дистанційного обслуговування в цілому, – наголосив директор з розвитку бізнесу YASNO Олександр Онищенко.

Директор Medikit Руслан Кравець підкреслив, що консультації лікарів на платформі Medikit можна отримати як для дорослих, так і для дітей з широкого кола питань:
- пояснити результати аналізів,
- різні види дискомфорту в організмі та болі,
- висипи на шкірі,
- проблеми з травленням, серцево-судинною та нервовою системами,
- різні види травм;
- отримання другої думки щодо вже встановленого іншим лікарем діагнозу.
– Багато в чому наш сервіс співпадає з філософією бренду YASNO: піклування про клієнтів, швидкість та простота користування, зрозумілі пояснення, – резюмував Руслан Кравець.
Компанія YASNO пояснила, як можна економити на електроенергії. За словами керівника департаменту обслуговування клієнтів і роздрібних продажів Сергія Радченка, перший крок до зменшення витрат – встановлення двозонного лічильника.